18 September 2010

Mata Oh Mata

So..apa yang tauke nak buat kat N3 nie berkaitan dengan mata...banyak tau. tapi tak larat la nak buat banyak2 kang ada org bored nak baca..dan mungkin tauke pun start nak merapu.hu3.

Terfikir nak buat nie coz tauke ada terbaca blog blogger siap buat kontest mata tercantik..perghh mahal tu kalo ada sponser besar yang back-up.. Tauke tau yang mata sangat penting n of course korang pun sayang dengan mata korang. so yang dah berteman dan berpunya 2 tauke sarankan jaga lah mata anda yer..jangan main mata kang mata POP..terkuar.hu3 n jangan nak cuci mata pulak tgk benda yang "terlampau berkenan". Cuci pakai EyeDrop pun dah berkilat.

adeh2 merapu la pula. Korang ada ni tak...hah cermin mata.. x kira la spec hitam ka, tok rabun ka, tak rabun,ka dan ada trend sekarang yg pakai bingkai jer...ade ke pakai cermin berbingkai je..


 No Title
Tauke x larang korang beli cermin mata pon..duit korang kan!!!kan!!! Tauke nak pesan jer kalo bleh yer.Kalo Mampu 2 korek sikeeeet jer tok cantekkan mata koang. Belilah yang ada UV protection. Bukan bermakna spec hitam tu kena beli yang gelap. bukan maksud nya spec yang mampu menghalang direct terkena mata kita.Bahaya tau. nya sapa2 pakai kanta lekap pun sama mesti ada UV protection.

Zaman sekarang ni dah x macam matahari zaman dulu2.
Zaman sekarang Uv bahaya sesangat bleh buat katarak@cancer mata Hah!! tauke pon takut bila baca info kat tenet..

so nak mata sihat wal'afiat makan buah2 beri yang berkaler biru..,prun2 xnak makan buah?OK Brand's kan ada pati Prune. Bersihkan matadengan EyeDrop @ barangan penjagaan yang di certified oleh KKM. Hah ada satu produk tu,errr.Permata Hijrah!(kalo da silap tolong correction tok tauke yek).

pergh...tempias peluh kat keyboard gara2 nak beri pesanan kat warga blogger yang best semua. so Warga2 bloggers sekalian berfeysen x salah tapi biar betul2 memberikan keutamaan kat anggota yang pakai. kang kalo terjadi apa2 hah sapa yang susah???? renung2kan yer.

k sekian dari tauke Salam SAtu Malaysia. TQ

0 ulasan:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites