31 August 2010

5 THE COOLEST HELMET YANG SAYA SUKA TENGOK

so hari ni memandangkan cuti merdeka ni, saya fikir nak buat update tok blog. so fikir2 ternampak pulak helmet yang kurang hensem kat meja makan.(he3 helmet pakai turun kerjala tu.)  well kat sini sayanak share apa yang saya jumpa kat tenet mengenai helmet2 yang macam kool jer...




 saya tgk macam best jer..jenama GiVi. kalo korang berangan masa kecik nak terbang kan SUKOI hah ni helmet mcm best dan ngam..hu3 kalo saya ada duit kompem nak sembat jer.




hah yang nie...cun bagi kat orang suka songeh2 tak habis2..well bagi rasa dirinya hensem dan xnak terancam bleh la pakai ni kompem orang x kenal ..

ni pula lagi best ..dah boring menunggang korang bleh gayut2 macam spiderman..bleh didapati d kedai spiderman jer....kompem korang tak melekat kat traffik hari2 ha3.....



ni lagi best n mengancam..kalo ada satu perrrrrrr....180 darjah berpusing ..kooleeeeeestt ever seen. kalo ada jual kat malaysia sila ushar2 kat blog ni k...

ni helmet yang palig2 aku nak sangat ...ntah berapa diorng jual ..ada gaya takpayah pakai visor..he3..cool tak. k la nanti saya cari lagi apa yang saya rasa yang best tok dikongsikan bersama dengan korang..

0 ulasan:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites