10 September 2010

Kebangganku

so apa yang saya nak terangkan kat post kali ni adalah berkaitan diri korang sendiri. saya bangga yang saya dihidupkan di dunia untuk menikmati kehidupan yang telah tuhan kurniakan kat kita semua...lagi pun saya bangga yang saya mempunyai kawan yang palingx7 baik sekali dalam kehidupanku walaupun dia ada kawan yang lebih baik dari saya...apa nak marah every person has it right to make friendship.  dan saya amat berbangga yang mempunyai family yang best even my mama asyik bising2but without my mama 2 sekarang maybe saya tak menikmati hidup yang penuh dengan warna-warni...

bukan apa yang membuat saya terfikir tok post kali nie sebab lately banyak perkara yang kurang membuat saya bangga dengan apa yang telah saya nampak. penindasan bangsa, agama malahan ada juga yang masih memandang kelas sosial...well i not that naif and stupid dengan buat don't know. sebab itu reality kita hanya boleh buat komplen tanpa mengira pandangan alternatif yang lain sebagai pengganti yang mungkin memberikan impak positif .

zaman sekarang jauh lebih berubah daripada yang saya jangkakan masa bersekolah dahulu. dulu budak bercinta berpegang tangan jer...pandang jauh2..sekarang lebih daripada tu..ada yang sampai keluar ak lagi..pastu buang la pula..so bangga ka kita kalau masih ada perkara macam 2?

saya hanya dapat luahkan dengan menulis sahaja..mungkin kata2 ni ada sedikit sebanyak mengimbau kembali zaman2 org yang membaca post nie.  kita renung2kan adakah kita masih sempat atau telah pun terlambat tok bendung perkara ni?

saya seru kepada semua supaya tingkatkan segala apa yang pernah banggakan dulu untuk di lahirkan semula sebagai tanda yang anda berhak untuk diberikan kebangga..jangan bangga diri sudah yer.. tq

0 ulasan:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites