15 September 2010

Lame Is bored

wuhuii...lame is bored..so tu entry yang saya nak cerita dengan panjag tapi x lebar.. semenjak lepas raya nie terasa bored jer hidup yer leerrrr..pagi bagun turun kerja nasib baik ada kerja kalo x x ke naya..dulu lagi bored sebab bu habis degree menongeng & menatap wajah kekasih hati hari2.(best jugak tu). but ada la juga usaha nak cari kerja. macam -macam kerja pernah saya buat dari angkat guni beras sampai la sekarang jadi assistant executive alhamdulillah... kalo nak di kenang semua batch degree sama dengan saya semua pergi praktikal saya jer yang buat aktiviti tanam anggur. by de way semua sebab dooroongaaan kekasih hati. perghh macam nak terbalik dunia mana x nya duit makin berkurang bukan bertambah....
.


bulan depan @ bulan tgk la yang mana sampai dulu saya nak beli ni ---->
mana tak nyer..kompem boring la blog nie kalo xder gambar asyik gambar copy n tampal jer. x payah beli yang mahal janji mcm nie syukur la..gaji pun x la seberapa cukup makan jer.. lagipun saya nie spesis berfikir berkali2 nak pinjam duit...(PERHATIAN JANGAN PINJAM KECUALI BETUL2 TERDESAK N JAGN DARI A#LONG)





bulan nie kompem nak terajang jer TV kat ruang tamu mana x nyer musim bola dah start hangus pula benda alah 2..mau 2 mau pergi kedai repai @ senang - senang beli jer baru..macam nie pon cukup




e2 pun kalo rezeki ada..nie "pinjaman2 dai pihak2 bertauliah kena habiskan sume baru ringan sikit kepala nie"
ada astro xda tv perit nya hidup....nak ngadap laptop kang malas nak duduk nak juga baring last2 tdo x siap2 kerja n3 blog..

maka dengan nie jer la dapat dikongsi tok mlm nie...sok sambung lagi dengan info @ kalo ada Cerita yang rasa best sangat nak di kongsikan...2 la nama blog ni sebab nak kongsi2 benda yang berfaedah...

tq . SAlam 1 Malaysia

0 ulasan:

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites